Monday 11 March 2013

Bonjour/Guten Tag/Buongiorno

Bună ziua tuturor,

Am început de dimineață cu dreptul (cu ciocolată elvețiană, mmm ...). Orarul de aici e încărcat după-amiaza și seara, e taman invers față de cel de acasă. Primele cursuri la care voi asista/participa sunt de consecutivă, începând de după-amiază.

Sunt deja mult mai entuziastă în privința francezei, vreau să fac cât mai multă conversație, să profit la maxim. Dacă au nevoie fetele de aici de un orator anglofon, le voi sta la dispoziție. Va fi un schimb de genul: engleza mea pentru franceza ta. Nu am trișat până acum (nu am întrebat nimic în limba engleză) și cred că nu-mi poate face decât muult bine o baie bună de limbă. Mi-e dragă Geneva, aici prind posturi TV și radio în multe limbi de circulație internațională.

N-am văzut încă tot orașul, voi avea timp mai mult de plimbare în weekend. În cap de listă: CERN și ONU. Până atunci, am treabă: citesc cât cuprinde, în toate limbile mele de lucru, despre China.

Zàijiàn! (Pa pa!)

No comments:

Post a Comment