Sunday 20 July 2014

Pe cai

Bună dimineața,

Am țopăit ieri de bucurie ca un copil în ziua de Crăciun, când își deschide cadourile. Am primit jucăria mea Sony. Încă ezit între a traduce dictafon și reportofon în română. Ce-o fi oare? Un fel de amândouă. Voice recorder=înregistrator de voci. Păi nu?

L-am testat ieri. Merge bine, sunetul e foarte clar. Sunt cum nu se poate mai mulțumită. Am citit două ciorne de discurs cu voce tare și pe urmă m-am ascultat. Se simte lipsa de exercițiu în micile ezitări. Trebuie să lucrez iar la dicție, chiar dacă aș avea scuza oboselii: reușesc să dorm sub cinci ore pe noapte.

În curând plec la biserică, însă după-amiază, când mă întorc, voi lua frumos un bloc notes, voi trasa cunoscuta linie pe stânga pentru conectori și voi lua notițe după un articol din The Economist (am vreo șase numere ale revistei - toate de căpătat). Numai după ce iau notițele voi oraliza discursul pe baza lor și voi înregistra forma finală.

Să aveți o zi binecuvântată!


No comments:

Post a Comment