Thursday 21 August 2014

Winter is coming

Vine iarna, ce bine îmi pare,
Parcă-mi lipsea puțină răcoare
(*a se citi cu un grăunte de sarcasm)

Las gluma la o parte. De când n-am mai scris, multe s-au mai întâmplat și uite, am făcut ce-am făcut și iar mi-a mai crescut nasul cu încă un cot, de câte minciuni am putut înșira (mie și altora): ba că pun discurs (aș! nu știam încă ce alternativă la Trilulilu să folosesc), ba că lucrez pe discurs/articol nou (nu, n-am avut timp și când am avut timp, n-am avut chef).

Am înregistrat o primă încercare de discurs din iulie chiar, dar am amânat postarea lui (că, de! perfecționismul e o pacoste). Soluția ar fi să fac o prezentare în Windows Live Movie Maker și să-i adaug discursul, apoi să postez pe contul meu supercalifragilistic de YouTube. Știu ... teoretic aș putea să mă filmez cu camera web și să postez filmuleț din start. Dar asta ar însemna să aleg calea ușoară. Nu prea-mi stă în fire. Și iese mai mult decât foarte foarte aiurea. Doar am mai încercat!

Că veni vorba de calea ușoară ... poate că am găsit-o. Să vedem dacă merge. Adaug un mic discurs în română despre una dintre frumusețile turistice ale județului Cluj. Să-l ascultați aici! Am fost rea (a se citi, comodă) și n-am oralizat așa de mult, nici editat ă-urile și cred că m-ați urî dacă ar trebui să-l faceți în simultană. Ce mai! Se simte rugina.
Cred că s-ar preta totuși la o consecutivă avansată cu notițe.

Aștept feedback de la voi. O zi frumoasă!

P.S. Dacă mă urâți după ce-l ascultați, imaginați-vă că port eu cizmele de mai sus.

No comments:

Post a Comment