Saturday 19 July 2014

O hârtie, două hârtii

Bună dimineața,

Ce bine că e sâmbătă! De ieri, copiii au intrat în vacanță și în Anglia. Tot ieri m-am înscris la alte două agenții. Azi mai urmează cel puțin alte două. Mai toate cer IoL, DPSI, NRPSI sau echivalentul lor. Partea tristă e că universitățile de acasă eliberează diplome și foi matricole doar după un an de la absolvire și nu am avut cum să dovedesc orele petrecute în cabină, adeverința înlocuitoare fiind insuficientă. O singură agenție mi-a acceptat diploma EMCI fără să o pună la îndoială. Nimeni, dar absolut nimeni, nu mi-a dat o probă de aptitudine. Nu, cel mult un interviu și o zi de formare.

Ei bine ... a trecut anul. Nu știu dacă vreau să merg acasă acum și să mă ocup de asta sau dacă voi alege să fac o împuternicire pentru unul dintre părinți. Urmează să compar planul A și planul B în funcție de investiția în timp și bani. Ce e sigur e că masterul acesta e cel puțin echivalent cu acronimele de mai sus. Aș recupera investiția. Un interpret calificat e plătit cel puțin dublu. Aș putea face mai multe. Aș avea mai multă libertate de alegere.

Tocmai pentru că urăsc hârțogăria, trebuie să preiau controlul și să termin cu tot ce ține de ea cât mai repede. Doamne-ajută!

Să aveți o zi frumoasă!


No comments:

Post a Comment