Saturday 27 July 2013

Finding my mojo

No serus tok, 

Azi am mai sortat încă două sertare (ultimele) de hârtii și am parcurs șapte bibliorafturi mari și grele. Am pus în punga mare de reciclat peste cinci sute de foi și am dat jos sistemul audio de pe dulap. Am profitat de el ca să ascult o casetă audio trasă de mine pe când eram la liceu, prin anii '90. S-a blocat de mai multe ori, dar m-am bucurat din plin de ea. Pe dulap am urcat prima cutie de plastic, pe care am umplut-o cu vârf cu cele șapte bibliorafturi. Grație noului meu sistem de organizare, sunt foarte bine motivată și mă țin de program. 

Mi-am mai dat seama și cât de important e să-mi ascult corpul. După-amiază a început să mă doară capul de la bâzâitul sistemului de răcire al netbook-ului, așa că m-am pus la somn o oră, ca să-mi treacă. Nici că se putea mai bine. E esențial să pot dormi ca să mă refac. Și e grozav că acasă am liniștea de care am nevoie pentru asta. Nici nu mai compensez disconfortul emoțional cu mâncatul în exces. 

Simt că mă regăsesc în timp ce-mi refac rutina optimă și pun laolaltă, în aceeași cameră, tot ce am avut vreodată, tot ce mă reprezintă. 

Revin mai târziu cu o glumă de-a tatei, una pe care am dactilografiat-o personal în 1999, anul eclipsei. Are diacritice și accente. Am tradus-o și în franceză pentru mătușa mea din Franța. Nu-i perfectă traducerea, dar am s-o las așa. 

No comments:

Post a Comment