Monday 15 April 2013

Still alive

Bună ziua tuturor,

Da, mai trăiesc. Și (aproape) nu mai tușesc. Iată, a trecut deja (aproape) o lună plină de evenimente, nu toate plăcute (cui îi place să nu doarmă fiindcă nu-l lasă tusea?), de la ultima mea postare.

Cel mai greu mi-e să rezist tentației de a spune tot (atunci când am timpul s-o fac). Am foarte multe teme de recuperat la subtitrare, îmi mănâncă tot timpul liber. Deja am subtitrat de șase ori același fișier și nu mai pot. De fiecare dată când salvez, tot ce am făcut timp de două ore e pierdut. 

Nici nu mai țin minte când am dormit bine ultima dată. Lista cu „de făcut” e lungă deocamdată și se tot lungește. Dar vestea cea bună e că sunt ... still alive. Și azi, am lucrat șapte ore pe engleză-română și retur. Și am de ajustat încă multe, dar mare parte din ce fac e bine. Am supraviețuit!

P.S. Melodia e un experiment inofensiv de acum două luni. No copyright infringement intended! It was just for fun :)

No comments:

Post a Comment