Friday 9 August 2013

Lasă-mă să zbor

Aproape zilnic mai citesc nepoțelului câte un capitol din Aventurile lui Habarnam. Azi a trebuit să aștepte să găsesc volumul, așa că i-am dat, în așteptare, să răsfoiască un mic dicționar vizual ornitologic britanic. Așa am constat că nu prea mă pricep la păsări: nici în română, nici în engleză.

Ca să o mai dreg, am găsit o pagină viu colorată și foarte educativă. Acuma, dicționarul meu e al păsărilor din Marea Britanie, pe pagina SOR e o listă cu păsările din România. Totuși, contează mai puțin asta. Se suprapun nițel. O să văd eu exact cât de mult.

Nu zic că va fi gata un glosar foarte repede. E plăcut totuși să te uiți la poze frumoase alcătuindu-l. Culmea ironiei, Habarnam călătorește în balon în capitolul ăsta. Și eu voi zbura (îmi mut cuibul) în câteva săptămâni.

No comments:

Post a Comment